17 June 2012, 16:57
Dit weekend weer twee sleutelblunders.....
Achterste remslangen vervangen, remslang losgedraaid en dat ging wonderwel heel gemakkelijk.
Tot ik er achterkwam dat de koperen remleiding waar hij aan vastzat (en die aan de andere kant van de achteras loopt), in een mooie wokkel was veranderd en dus doormidden was gedraaid.
Balen, weer een nieuw stukkie remleiding halen op zaterdagochtend, en iemand vinden die daar dan zo'n trompetje aan kan zetten.
Gelukt, en alles weer gemonteerd, ontlucht en terug naar huis gereden, totdat ik 500m voor huis geen rem meer had!
Ik had namelijk de ontluchtnippels met de hand vastgedraaid,
Dom , dom ,dom.
Achterste remslangen vervangen, remslang losgedraaid en dat ging wonderwel heel gemakkelijk.
Tot ik er achterkwam dat de koperen remleiding waar hij aan vastzat (en die aan de andere kant van de achteras loopt), in een mooie wokkel was veranderd en dus doormidden was gedraaid.
Balen, weer een nieuw stukkie remleiding halen op zaterdagochtend, en iemand vinden die daar dan zo'n trompetje aan kan zetten.
Gelukt, en alles weer gemonteerd, ontlucht en terug naar huis gereden, totdat ik 500m voor huis geen rem meer had!
Ik had namelijk de ontluchtnippels met de hand vastgedraaid,
Dom , dom ,dom.

