15 June 2012, 14:39
8valve schreef:B21 zuigers te zwaar??? Ehhh juist ja.... Onzin dus.
En drie keer raden waar B21 zuigers geproduceerd worden.. Juist ja.. Mahle!
Setje zuigers moet wel tevoorschijn te toveren zijn. En hoeft echt niet perse nieuw te zijn hoor, laat je niet gek maken Boele!!
Owja, zo'n balletjes apparaat heet een 'hoon'
Haha! De naam honen wist ik wel, maar dacht dat een 'balletjes-apparaat' een speciale naam had..
Zal eens voorzichtig informeren wat opboren kost, setje tweedehands zuigers erin, met nieuwe zuigerveren.
skidje schreef:Hmm.. Waar heb ik dat setje gebruikte setje zuigers van de B21E!!Ik houd me aanbevolen.
Volvo 142 B23 schreef:Resteert alleen nog de oplossing voor de afwijkende pistonpen diameter. Maar dat is een uitdaging.Ik heb dus een heel laat B20 blok, met K-jettronic. Dus dat moeten de allerlaatste zijn. Dus uitdaging lijkt me beperkt ;-)
Schijnt bij een heeeele late b20 wel te kloppen qua diameter overigens.
Lambdacontroller is binnen, leuk moeren erbij besteld, alleen geen doppen!! Stom. Schijnt dat een carterplug ook past, die heb ik nog wel liggen.
Kijken of ik de 1800 op LPG en injectie wat beter krijg. En anders is het in ieder geval een mooie basis voor KDFI/MEgasquirt.
![[Afbeelding: 8bc53fcc.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/8bc53fcc.jpg)
Groeten, Boele