9 June 2012, 23:47
Vandaag een 8-gaats B20E opgehaald, een van de laatste series met K-jettronic. Blok heeft pas 110.000km gelopen! Wel nog een ander vliegwiel regelen, deze is volgens mij voor een automaat.
Nu maar eens sparen om hem op te boren naar 2.1, 2.2, 2.3 liter. 2.1liter valt eigenlijk een beetje af. Ik begreep van Ben Flierman dat de B21zuigers te zwaar zijn. En ik dus beter voor Mahles kan gaan.
Of gewoon even met zo'n balletjes apparaat er door en nieuwe zuigerveren..
Dan kan ik het blok reserve houden voor de 1800 of voor de Combi.
![[Afbeelding: ea296f79.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/Marktplaats-2012/ea296f79.jpg)
![[Afbeelding: 28bd78ad.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/Marktplaats-2012/28bd78ad.jpg)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8!
Nu maar eens sparen om hem op te boren naar 2.1, 2.2, 2.3 liter. 2.1liter valt eigenlijk een beetje af. Ik begreep van Ben Flierman dat de B21zuigers te zwaar zijn. En ik dus beter voor Mahles kan gaan.
Of gewoon even met zo'n balletjes apparaat er door en nieuwe zuigerveren..
Dan kan ik het blok reserve houden voor de 1800 of voor de Combi.
![[Afbeelding: ea296f79.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/Marktplaats-2012/ea296f79.jpg)
![[Afbeelding: 28bd78ad.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/Marktplaats-2012/28bd78ad.jpg)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8!
![[Afbeelding: 72bd2339.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/Marktplaats-2012/72bd2339.jpg)
Groeten, Boele