8 June 2012, 16:17
Ik ben vanmorgen naar de RDW geweest.Was overigens wel blij dat ik n afspraak gemaakt had want het was dr erg druk.
Was rond 08:00 in Elsloo en toen zat er behoorlijk wat volk binnen waarvan de meeste geen afspraak hadden gemaakt.Eerst de administratieve afwikkeling.Het feit dat ik het volledige kenteken van de donor 244 nog had maakte het geheel n heel stuk makkelijker.
Mooi op tyd om 08:30 kon ik naar binnen.
![[Afbeelding: 08062012312.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/08062012312.jpg)
De motorombouw was snel bekeken,daar waren ze zeer tevreden over.De keurmeester was alleen niet zeker van zn zaak voor wat betreft de verlengde draagarmen.Hij ging t opzoeken en na een minuut of 10 kwam de mededeling" Ik vindt het prima.Staat nergens beschreven dat dit niet mag dus van mij mag t! " Hij heeft nog wel de spoorbreedte opgemeten en als het goed is wordt dat in de nieuwe papieren ook verandert.Mooi,dan kan dat dus ook nooit geen gezeur meer opleveren!
Geen CO meeting,geen remmentest maar wel nog even op de weegbrug.
![[Afbeelding: 08062012314.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/08062012314.jpg)
GOEDGEKEURD :high5:
En toen kon ik naar de kassa.kosten â¬53,-(daar hoef je t dus niet voor te laten!)
Het originele kentekenbewijs + het kenteken van de donor worden ingenomen en daar kreeg ik een ontvangstbewijs van.Het gewijzigde kentekenbewijs zal komende week in de bus liggen.
Stonden nog een paar leuke (import)auto's.
![[Afbeelding: 08062012315.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/overige%20autos/08062012315.jpg)
En dit was echt n beest Commodore met een 4 liter zes in lijn dr in!
![[Afbeelding: 08062012316.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/overige%20autos/08062012316.jpg)
Vanmiddag nog even wat kleine dingen gedaan zoals
![[Afbeelding: 28052012307.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28052012307.jpg)
Na een paar keer met een weigerende brandstofpomp gestaan te hebben(ook al voor de ombouw) was ik die origineel bijgeknutselde zekeringen kast spuugzat!Was iedere keer slecht contact van de zekering en die is ook 1 keer compleet dr tussen uit gedonderd na een rondje boenderen.
FFf de accu dr uit en dat prehistorisch geval verwisseld voor een modernere en veel stabielere zekeringhouder.
![[Afbeelding: 27052012306.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/360%20sedan%20Diamond%20Jubilee/27052012306.jpg)
Die zal in de toekomst nog wel n andere plaats krijgen maar voorlopig is dit prima zo.
Daarna ben ik nog even bij de plaatselijk hydrauliekboer binnengeleopen(die heeft ook de flexibele oliedrukleiding van de turbo gemaakt).Ik had nog een flens van een retourleiding en daar komt nu een volledig flexibele slang aan.Is een teflon slang met een gevlochten rvs mantel.Geschikt voor zeer agressieve en vooral zeer het vloeistoffen tot max 270' celcius .Ideaal dus voor de olieretourleiding van de turbo!Zal volgende week klaar zijn.
Al met al n produktief dagje
Was rond 08:00 in Elsloo en toen zat er behoorlijk wat volk binnen waarvan de meeste geen afspraak hadden gemaakt.Eerst de administratieve afwikkeling.Het feit dat ik het volledige kenteken van de donor 244 nog had maakte het geheel n heel stuk makkelijker.
Mooi op tyd om 08:30 kon ik naar binnen.
![[Afbeelding: 08062012312.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/08062012312.jpg)
De motorombouw was snel bekeken,daar waren ze zeer tevreden over.De keurmeester was alleen niet zeker van zn zaak voor wat betreft de verlengde draagarmen.Hij ging t opzoeken en na een minuut of 10 kwam de mededeling" Ik vindt het prima.Staat nergens beschreven dat dit niet mag dus van mij mag t! " Hij heeft nog wel de spoorbreedte opgemeten en als het goed is wordt dat in de nieuwe papieren ook verandert.Mooi,dan kan dat dus ook nooit geen gezeur meer opleveren!
Geen CO meeting,geen remmentest maar wel nog even op de weegbrug.
![[Afbeelding: 08062012314.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/08062012314.jpg)
GOEDGEKEURD :high5:
En toen kon ik naar de kassa.kosten â¬53,-(daar hoef je t dus niet voor te laten!)
Het originele kentekenbewijs + het kenteken van de donor worden ingenomen en daar kreeg ik een ontvangstbewijs van.Het gewijzigde kentekenbewijs zal komende week in de bus liggen.
Stonden nog een paar leuke (import)auto's.
![[Afbeelding: 08062012315.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/overige%20autos/08062012315.jpg)
En dit was echt n beest Commodore met een 4 liter zes in lijn dr in!
![[Afbeelding: 08062012316.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/overige%20autos/08062012316.jpg)
Vanmiddag nog even wat kleine dingen gedaan zoals
![[Afbeelding: 28052012307.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28052012307.jpg)
Na een paar keer met een weigerende brandstofpomp gestaan te hebben(ook al voor de ombouw) was ik die origineel bijgeknutselde zekeringen kast spuugzat!Was iedere keer slecht contact van de zekering en die is ook 1 keer compleet dr tussen uit gedonderd na een rondje boenderen.
FFf de accu dr uit en dat prehistorisch geval verwisseld voor een modernere en veel stabielere zekeringhouder.
![[Afbeelding: 27052012306.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/360%20sedan%20Diamond%20Jubilee/27052012306.jpg)
Die zal in de toekomst nog wel n andere plaats krijgen maar voorlopig is dit prima zo.
Daarna ben ik nog even bij de plaatselijk hydrauliekboer binnengeleopen(die heeft ook de flexibele oliedrukleiding van de turbo gemaakt).Ik had nog een flens van een retourleiding en daar komt nu een volledig flexibele slang aan.Is een teflon slang met een gevlochten rvs mantel.Geschikt voor zeer agressieve en vooral zeer het vloeistoffen tot max 270' celcius .Ideaal dus voor de olieretourleiding van de turbo!Zal volgende week klaar zijn.
Al met al n produktief dagje
Impossible.........is a challenge!
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO