7 June 2012, 22:22
Eindelijk het gerammel opgelost.
Rijd al meer dan een half jaar rond met enorme rammel onder de auto, zat te denken aan de uitlaat, aangezien het sinds de nieuwe simons langzaamaan begon.
Eenmaal de auto op de brug en de uitlaat goed geïnspecteerd. Aan de uitlaat niks te vinden.
Bleek mijn versnellingsbaksteunrubber zo hard als een spons te zijn (enorm zacht dus), dus de bak klapperde op de steun.
Natuurlijk niet zo even een nieuw rubber, aangezien het al sluitingstijd was geweest.
Dus het thuisfront ingelicht, hadden we in het magazijn nog een M47 rubber liggen.
Dus ons mam naar de garaasj gereden met de hele M47, en toen bakrubber verwisseld. De bak kwam ongeveer zo'n 3 cm omhoog boven de steun, dus het was blijkbaar nodig.
T lijkt nondejuu net n hybride zo stil.
Klusje geklaard en gas op de lollie!
Rijd al meer dan een half jaar rond met enorme rammel onder de auto, zat te denken aan de uitlaat, aangezien het sinds de nieuwe simons langzaamaan begon.
Eenmaal de auto op de brug en de uitlaat goed geïnspecteerd. Aan de uitlaat niks te vinden.
Bleek mijn versnellingsbaksteunrubber zo hard als een spons te zijn (enorm zacht dus), dus de bak klapperde op de steun.
Natuurlijk niet zo even een nieuw rubber, aangezien het al sluitingstijd was geweest.
Dus het thuisfront ingelicht, hadden we in het magazijn nog een M47 rubber liggen.
Dus ons mam naar de garaasj gereden met de hele M47, en toen bakrubber verwisseld. De bak kwam ongeveer zo'n 3 cm omhoog boven de steun, dus het was blijkbaar nodig.
T lijkt nondejuu net n hybride zo stil.
Klusje geklaard en gas op de lollie!
245L VAN

