7 June 2012, 15:13
Heb de Stromberg nu regelmatig gecontroleerd maar geen brandstof meer in luchtfilter.
Helaas weet ik nu niet het probleem wat de Pierburg had. Mss toch co schroef wat moeten aandraaien zodat naald
minder ruimte kreeg. Heb intussen wel de slangen die van die ronde koektrommel naar luchtfilterslang lopen
en direct voor carb uitkomt omgewisseld. Dus die van trommel uit t-stuk loopt heb ik nu op bovenste aansluiting en die een soort van rechtsteeks uit de trommel komt zit nu onder. Iemand idee of slangen zo origineel zitten?
Start wel beter als hij warm is nu dus waarschijnlijk zat dat verkeerd om. Moest altijd even zoeken hoe beste te starten met warme motor maar nu bij eerste slag van startmotor slaat ie aan.
Helaas dus geen verklaring voor Pierburg probleem met benzine in luchtfilter. Alles loopt nu zo mooi dat ik niet weer ga switchen ook al liep Pierburg nog zo mooi, het brandstof in luchtfilter vondt ik niet fijn want kan ook backfire geven denk ik.
Mark
Helaas weet ik nu niet het probleem wat de Pierburg had. Mss toch co schroef wat moeten aandraaien zodat naald
minder ruimte kreeg. Heb intussen wel de slangen die van die ronde koektrommel naar luchtfilterslang lopen
en direct voor carb uitkomt omgewisseld. Dus die van trommel uit t-stuk loopt heb ik nu op bovenste aansluiting en die een soort van rechtsteeks uit de trommel komt zit nu onder. Iemand idee of slangen zo origineel zitten?
Start wel beter als hij warm is nu dus waarschijnlijk zat dat verkeerd om. Moest altijd even zoeken hoe beste te starten met warme motor maar nu bij eerste slag van startmotor slaat ie aan.
Helaas dus geen verklaring voor Pierburg probleem met benzine in luchtfilter. Alles loopt nu zo mooi dat ik niet weer ga switchen ook al liep Pierburg nog zo mooi, het brandstof in luchtfilter vondt ik niet fijn want kan ook backfire geven denk ik.
Mark