28 May 2012, 20:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 May 2012, 23:10 door zweedse schone.)
http://s1240.photobucket.com/albums/gg495/mark-244/
Heb poging gedaan om dikke pakking te zien maar van boven en met zon in snoet is dt echt niet waar te nemen.
Zal kijken als hij keer op de brug gaat of er een dikke pakking te zien is.
Jammer dat er aan die Pierburg/Stromberg's zo weinig is te stellen. Heb gevoel dat hij net wat lekkerder
stationair/rond loopt met de Pierburg maar tot op heden na 3x stuk/je te hebben gereden nog geen brandstof in
luchtfilterslang met de Stromberg, maar ben nog niet van overtuigd of nu echt over is.
Bij de nu gemonteerde Stromberg is de CO schroef aardig verder ingedraaid dan bij de Pierburg die ik erop had,
weet niet of dit ook nog invloed heeft op het overstromen of dit bv de vlotternaald extra afsluit
Laat weten wat er de komende dagen gebeurt.
Mark
Heb poging gedaan om dikke pakking te zien maar van boven en met zon in snoet is dt echt niet waar te nemen.
Zal kijken als hij keer op de brug gaat of er een dikke pakking te zien is.
Jammer dat er aan die Pierburg/Stromberg's zo weinig is te stellen. Heb gevoel dat hij net wat lekkerder
stationair/rond loopt met de Pierburg maar tot op heden na 3x stuk/je te hebben gereden nog geen brandstof in
luchtfilterslang met de Stromberg, maar ben nog niet van overtuigd of nu echt over is.
Bij de nu gemonteerde Stromberg is de CO schroef aardig verder ingedraaid dan bij de Pierburg die ik erop had,
weet niet of dit ook nog invloed heeft op het overstromen of dit bv de vlotternaald extra afsluit
Laat weten wat er de komende dagen gebeurt.
Mark