26 May 2012, 22:52
Turkey Turkey, heb vorige eigenaar getraceerd, deze wist te vertellen dat ze kop hadden opgeblazen van orginele
motor toen ze hem op weg naar huis ff koud vol op de staart gingen trappen op de snelweg.
Wel een bedrijf dat veel ouder auto's heeft maar wel slordig met bedrading etc. Heb eerst alles eens mooi bij
elkaar gedaan en tyrerap hier en daar. Tja zal geen orgineel carb blok zijn geweest en wat verder wel en niet gedaan is
weet ik niet. Neem aan dat brandstofpomp etc van het oude blok zijn...
Zal mij benieuwen of ik het vlotterdeksel morgen dicht krijg, zal de pakking van de originele Pierburg gebruiken want
die was oke...maar denk steeds meer aan drukopbouw door iets en dan na ca 3 min is druk te veel en wil het ergens uit.
De zwakste schakel nu dus de vlotterdeksel. Wordt vervolgt..helaas:frown:
motor toen ze hem op weg naar huis ff koud vol op de staart gingen trappen op de snelweg.
Wel een bedrijf dat veel ouder auto's heeft maar wel slordig met bedrading etc. Heb eerst alles eens mooi bij
elkaar gedaan en tyrerap hier en daar. Tja zal geen orgineel carb blok zijn geweest en wat verder wel en niet gedaan is
weet ik niet. Neem aan dat brandstofpomp etc van het oude blok zijn...
Zal mij benieuwen of ik het vlotterdeksel morgen dicht krijg, zal de pakking van de originele Pierburg gebruiken want
die was oke...maar denk steeds meer aan drukopbouw door iets en dan na ca 3 min is druk te veel en wil het ergens uit.
De zwakste schakel nu dus de vlotterdeksel. Wordt vervolgt..helaas:frown: