24 May 2012, 18:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 May 2012, 19:02 door zweedse schone.)
Rubicon, dank, dan weet ik dat ik het vlotterventiel heb gevonden. Zal ook de vlotter(s) nog ff in heet water leggen.
Had ze met koud water getest, onderdompelen en kijken of er luchtbelletjes kwamen. In de 2 reserve vlotters gebeurde niets. Hoop morgen carb er weer af te kunnen halen (hoop ivm tijd, nu al 5x maar oke) en zal het vlotter controleren en een vlotterventiel wisselen.
Keter, dank, zou kunnen en zal beluchtings-opening doorblazen. - hitteschild is het speciale pakkingstype toch tussen blok en carb? Carb zit namelijk niet aan uitlaatkant dus
echt een hitteschild a la spaceshuttle zal niet nodig zijn toch..
Jambon, maar kamer is helemaal schoon, kamer ook nog met carburateur reiniger ingespoten en schoon gemaakt voor ik hem er weer op had gezet, jou optie valt af maar toch dank!
waar is trouwens dat slangetje voor dat vanuit carb weer in carb gaat, zit ca 8cm benzineslangetje, uitgang en ingang ca 3 cm schuinonder elkaar, de onderste komt uit in de vlotterkamer, is dit een soort overloop?
Had ze met koud water getest, onderdompelen en kijken of er luchtbelletjes kwamen. In de 2 reserve vlotters gebeurde niets. Hoop morgen carb er weer af te kunnen halen (hoop ivm tijd, nu al 5x maar oke) en zal het vlotter controleren en een vlotterventiel wisselen.
Keter, dank, zou kunnen en zal beluchtings-opening doorblazen. - hitteschild is het speciale pakkingstype toch tussen blok en carb? Carb zit namelijk niet aan uitlaatkant dus
echt een hitteschild a la spaceshuttle zal niet nodig zijn toch..
Jambon, maar kamer is helemaal schoon, kamer ook nog met carburateur reiniger ingespoten en schoon gemaakt voor ik hem er weer op had gezet, jou optie valt af maar toch dank!
waar is trouwens dat slangetje voor dat vanuit carb weer in carb gaat, zit ca 8cm benzineslangetje, uitgang en ingang ca 3 cm schuinonder elkaar, de onderste komt uit in de vlotterkamer, is dit een soort overloop?