24 May 2012, 10:27
Als niets kan zien aan je vlotter, wil dat nog niet zeggen dat ie niet lek kan zijn.
Soms zit er een minuscuul gaatje in dat je nauwelijks kan zien. Je vlotter eens in heet water leggen! Door de warmte zet het materiaal uit en kan zijn dat het lek toch nog aan het licht komt. In ieder geval, als je twijfelt, vervangen. Je zal het dan snel zien of er een probleem was.
Je vlotterventiel / -naald zit in ÃÃn van de hoeken bovenin de vlotterkamer (als je de carb gewoon rechtop houdt), onmiddellijk naast het scharnier waarmee de vlotter zelf vast zit. Aan de vlotter zit een soort koperen lipje, dat op het ventiel rust.
Soms zit er een minuscuul gaatje in dat je nauwelijks kan zien. Je vlotter eens in heet water leggen! Door de warmte zet het materiaal uit en kan zijn dat het lek toch nog aan het licht komt. In ieder geval, als je twijfelt, vervangen. Je zal het dan snel zien of er een probleem was.
Je vlotterventiel / -naald zit in ÃÃn van de hoeken bovenin de vlotterkamer (als je de carb gewoon rechtop houdt), onmiddellijk naast het scharnier waarmee de vlotter zelf vast zit. Aan de vlotter zit een soort koperen lipje, dat op het ventiel rust.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)