26 October 2012, 21:34
Goed bezig Dopdedouwer! Ik heb vanavond zelf ook een impulsieve amateuristische poging gedaan de "blanke draden" te isoleren. Niet heel eenvoudig als de rembekrachtiger vacuumslang, gastoevoer slang, korte electra draadjes etc elkaar in de weg zitten.
Bij mij waren de draden aan de motor kant ook duidelijk blank en ook geoxideerd. Helaas 20CM dichter bij het blok bleek de buitenmantel en isolatie ook al verdwenen. Vanavond heb ik alles zo netjes mogelijk geïsoleerd met isolatieplaat. Gelukkig starte en liep de motor daarna nog als een zonnetje! MAAR.... hij wou niet meer uit. Ik had de sleutel in mijn hand en hij bleef netjes door draaien.
Dus nu mijn vraag, is het contact een maak of breek contact? Heb ik 2 draden aan elkaar getaped of??!!? Iemand ook een idee welke kleur van de draadjes ik moet fixen?
Bij mij waren de draden aan de motor kant ook duidelijk blank en ook geoxideerd. Helaas 20CM dichter bij het blok bleek de buitenmantel en isolatie ook al verdwenen. Vanavond heb ik alles zo netjes mogelijk geïsoleerd met isolatieplaat. Gelukkig starte en liep de motor daarna nog als een zonnetje! MAAR.... hij wou niet meer uit. Ik had de sleutel in mijn hand en hij bleef netjes door draaien.
Dus nu mijn vraag, is het contact een maak of breek contact? Heb ik 2 draden aan elkaar getaped of??!!? Iemand ook een idee welke kleur van de draadjes ik moet fixen?
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel