2 October 2014, 11:23
Op de terugweg stond de eigenaar van de eerder besproken 245 turbo met T5R blok met zn kappie omhoog. Heel even met hem staan praten. Fraai staaltje inbouwwerk:
![[Afbeelding: 8D9218C6-B0CD-4308-9C34-80B1EB992ED0_zpsyjzkmugu.jpg]](http://i782.photobucket.com/albums/yy105/stevves/8D9218C6-B0CD-4308-9C34-80B1EB992ED0_zpsyjzkmugu.jpg)
![[Afbeelding: 38863570-7ED4-4737-A7FF-7CA48A907078_zpsemehd7fd.jpg]](http://i782.photobucket.com/albums/yy105/stevves/38863570-7ED4-4737-A7FF-7CA48A907078_zpsemehd7fd.jpg)
De beste man vertelde dat ie drie maanden is bezig geweest met het ontrafelen van de 850 kabelboom. Hij rijdt dus niet op een standalone motormanagement maar op het 850 motormanagement! Dat had ik niet eerder gehoord.
![[Afbeelding: 8D9218C6-B0CD-4308-9C34-80B1EB992ED0_zpsyjzkmugu.jpg]](http://i782.photobucket.com/albums/yy105/stevves/8D9218C6-B0CD-4308-9C34-80B1EB992ED0_zpsyjzkmugu.jpg)
![[Afbeelding: 38863570-7ED4-4737-A7FF-7CA48A907078_zpsemehd7fd.jpg]](http://i782.photobucket.com/albums/yy105/stevves/38863570-7ED4-4737-A7FF-7CA48A907078_zpsemehd7fd.jpg)
De beste man vertelde dat ie drie maanden is bezig geweest met het ontrafelen van de 850 kabelboom. Hij rijdt dus niet op een standalone motormanagement maar op het 850 motormanagement! Dat had ik niet eerder gehoord.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

