6 May 2012, 17:58
Inderdaad, de discussies gaan vaak over hetzelfde. Vandaar ook mijn vraag. De negatieve verhalen ken ik ondertussen wel.
Ik zal wel voor de project bespreking moeten betalen en dat vind ik ook helemaal niet erg als dat de kans van slagen groter maakt.
Daarom heb ik er ook een prefab kabelboom en een start-mapping bij besteld. Dan betaal je wat meer, maar het installeren en opstarten wordt er veel gemakkelijker van. Ik zou denk ik zelf ook wel een kabelboom kunnen maken, het gereedschap heb ik wel, maar dan zou ik wel de project bespreking bij BS Autotune doen, zeker als je zoiets nog nooit eerder hebt gedaan. Ik ben ook maar een hobbyist en heb op dit gebied weinig ervaring.
Jeroen Bosma geeft ook duidelijk op z'n website aan dat dat z'n werkwijze is en dat ie weinig tijd heeft om de hele dag telefoontjes te beantwoorden. Daar kan hij ook niet van leven... En hij zegt dat hij beter een project 1 op 1 kan bespreken dan dat ie klakkeloos een schema mee geeft, valt ook wel wat voor te zeggen...
Ik ben van plan het systeem eerst als bi-fuel op de B200E in mijn 745 te bouwen. De K-jet vervang ik dan voor een L-jet spruitstuk. Dan heb ik nog een 945 voor onderdelen staan met een B230FK die d'r later in komt. Dan komt er ook een boostcontrol en een DIS bobine bij op. Dit heb ik al bij de prefab kabelboom besteld.
Dat is het plan, nu nog uitvoeren...
Ik zal wel voor de project bespreking moeten betalen en dat vind ik ook helemaal niet erg als dat de kans van slagen groter maakt.
Daarom heb ik er ook een prefab kabelboom en een start-mapping bij besteld. Dan betaal je wat meer, maar het installeren en opstarten wordt er veel gemakkelijker van. Ik zou denk ik zelf ook wel een kabelboom kunnen maken, het gereedschap heb ik wel, maar dan zou ik wel de project bespreking bij BS Autotune doen, zeker als je zoiets nog nooit eerder hebt gedaan. Ik ben ook maar een hobbyist en heb op dit gebied weinig ervaring.
Jeroen Bosma geeft ook duidelijk op z'n website aan dat dat z'n werkwijze is en dat ie weinig tijd heeft om de hele dag telefoontjes te beantwoorden. Daar kan hij ook niet van leven... En hij zegt dat hij beter een project 1 op 1 kan bespreken dan dat ie klakkeloos een schema mee geeft, valt ook wel wat voor te zeggen...
Ik ben van plan het systeem eerst als bi-fuel op de B200E in mijn 745 te bouwen. De K-jet vervang ik dan voor een L-jet spruitstuk. Dan heb ik nog een 945 voor onderdelen staan met een B230FK die d'r later in komt. Dan komt er ook een boostcontrol en een DIS bobine bij op. Dit heb ik al bij de prefab kabelboom besteld.
Dat is het plan, nu nog uitvoeren...
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77