14 October 2012, 19:10
Goed dat ik gisteren ben gegaan dus.
Vind het elk jaar erg leuk, ook dit jaar maar qua locatie vond ik het eerlijk gezegd maar bagger: de ruimte was veels te klein (hutjemutje op elkaar, en zoals Vincent244 gisteren tegen me opmerkte: raar om dan te zien dat de helft van de hallen ongebruikt zijn), de horeca was belabberd (lauwe koffie die niet eens geweldig was, en keuze uit saucijzenbroodje of broodje kaas) en we wisten al dat het parkeerterrein minder leuk zou zijn dan voorheen. Gelukkig heeft de organisatie buiten toch 't een en ander weten te redden, maar het was voorgaande jaren echt vele malen beter en leuker om alle soorten goed bij elkaar te zien.
Neemt niet weg dat we de organisatie dankbaar mogen zijn. Zij kunnen immers ook niet weten dat 't op deze locatie allemaal minder was dan verwacht en binnen de beperkingen was het gewoon goed geregeld verder. Maar mijn advies zou zijn: volgend jaar gewoon weer Gorinchem ofzo, en hier niet meer terugkeren.
Verder was 't weer leuk om veel bekenden te zien en nieuwe mensen te ontmoeten, spulletjes heb ik nauwelijks gekocht maar da's eigenlijk ook logisch als je je oldtimer te koop hebt staan.

Neemt niet weg dat we de organisatie dankbaar mogen zijn. Zij kunnen immers ook niet weten dat 't op deze locatie allemaal minder was dan verwacht en binnen de beperkingen was het gewoon goed geregeld verder. Maar mijn advies zou zijn: volgend jaar gewoon weer Gorinchem ofzo, en hier niet meer terugkeren.

Verder was 't weer leuk om veel bekenden te zien en nieuwe mensen te ontmoeten, spulletjes heb ik nauwelijks gekocht maar da's eigenlijk ook logisch als je je oldtimer te koop hebt staan.