29 April 2012, 22:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 April 2012, 22:44 door BartMandersRacing.)
Veel gedaan de afgelopen 2 weken.
Allereerst de retourleiding van de kachel.Om die te kunnen monteren moest dus weer alles dr vanaf...turbo,spruitsuk(alle bouten en moeren zijn inmiddels lekker gangbaar ).Na de montage bleef ie droog,da's lekker.
De olieretourleiding van de turbo bleef ook lekken.
Uiteindelijk heb ik vanmorgen een compleet nieuwe gemaakt en die lekt niet meer!
Ik heb vandaag nog even wat hulp van Martijn en Fabian gehad.Die waren hier In verband met de piggyback voor de ontsteking.Na nog een uurtje sleutelen en veranderen moest het dan toch maar gebeuren....PROEFRIT....
Fff rustig de straat en ook het dorp uit.De eerste keer goed gas geven leveren leverde een prachtig turbofluitconcert op en 3 megagrijnzende gezichten................Dedjuuuuu wat gaat dat ding af zeg.Terug thuis even provisorisch een turbodrukmeter gemonteerd en toen nog eens hetzelfde rondje gemaakt.Maximale turbodruk is nu 0,45 bar.Dat wordt nog hard lachen als die nog wat hoger gezet wordt.
Morgen middag nog even wat kleine dingen doen na het werk(ja ik moet werken op koninginnedag) en dan dinsdagmorgen naar de APK.(duimen duimen duimen......)
Ben eigenlijk wel heel dik tevreden met zoals het tot nu toe gegaan is met de hele ombouw.Natuurlijk stoot je wel eens hier of daar je kop maar daar leer je van zullen we maar zeggen.
Foto's en rijimpressie volgen nog.
Allereerst de retourleiding van de kachel.Om die te kunnen monteren moest dus weer alles dr vanaf...turbo,spruitsuk(alle bouten en moeren zijn inmiddels lekker gangbaar ).Na de montage bleef ie droog,da's lekker.
De olieretourleiding van de turbo bleef ook lekken.
Uiteindelijk heb ik vanmorgen een compleet nieuwe gemaakt en die lekt niet meer!
Ik heb vandaag nog even wat hulp van Martijn en Fabian gehad.Die waren hier In verband met de piggyback voor de ontsteking.Na nog een uurtje sleutelen en veranderen moest het dan toch maar gebeuren....PROEFRIT....
Fff rustig de straat en ook het dorp uit.De eerste keer goed gas geven leveren leverde een prachtig turbofluitconcert op en 3 megagrijnzende gezichten................Dedjuuuuu wat gaat dat ding af zeg.Terug thuis even provisorisch een turbodrukmeter gemonteerd en toen nog eens hetzelfde rondje gemaakt.Maximale turbodruk is nu 0,45 bar.Dat wordt nog hard lachen als die nog wat hoger gezet wordt.
Morgen middag nog even wat kleine dingen doen na het werk(ja ik moet werken op koninginnedag) en dan dinsdagmorgen naar de APK.(duimen duimen duimen......)
Ben eigenlijk wel heel dik tevreden met zoals het tot nu toe gegaan is met de hele ombouw.Natuurlijk stoot je wel eens hier of daar je kop maar daar leer je van zullen we maar zeggen.
Foto's en rijimpressie volgen nog.
Impossible.........is a challenge!
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO