16 April 2012, 21:24
Ben vanmorgen eerst weer eens met Susan naar t ziekenhuis geweest.Daarna naar de zaak gebeld.Nee blijf maar thuis vandaag.
Omdat het niet lopen me niet lekker zat heb ik me maar weer in de werkkleren gehesen.
Van voren af aan beginnen..distributie....staat op tyd.Om uit te sluiten dat het aan de verstuivers ligt heb ik de T5R verstuivers weer omgewisseld voor de originele.....starten ....nix .
Zekering van de brandstog pomp nog maar eens nagekeken voor de zoveelste keer.....starten ......nix .
Aangezien er wel af en toe een plof uit de uitlaat kwam ging ik er wel van uit dat ie gewoon benzine kreeg maar om op nummer zeker te gaan ben ik begonnen bij het brandstoffilter.Leiding los...starten...benzine en toen het zelfde gedaan bij de brandstofrail en de drukregelaar.De gedachte daarachter was dat er misschien lucht in het inspuitsysteen zat omdat alles los is geweest.Daarna weer gestart,en volgehouden en zo waar ...........heel langzaam kwam er leven in de brouwerij .Na nog een paar keer doorstarten sloeg hij eerst pruttelend aan maar toen hij eenmaal een beetje regelmatig liep viel 1 ding meteen op en wel 't van de turbo.Bij een beetje verhoogd toerental hoor je m al fluiten!
Maar de pret was van korte duur.De koelwater leiding die ik zondag gehaald heb was van een turboloze uitvoering en die zijn anders dan de leiding van een turbo.Die loopt nu dus pal achter t uitlaatpruitstuk en word waarschijnlijk veels te heet(waar ik overigens al bang voor was) na een paar minuten begon hij te lekken........einde oefening dus .Maar t belangrijkste is toch dat ie gelopen heeft,das een hele opluchting.Ik heb de originele leiding inmiddels laten repareren en die kan dus weer dr op maar dat zal wel in het weekend gebeuren.Heb ondertussen nog wel wat andere dingen gedaan die nog gemaakt moesten worden zoals bijv de onderste steun van de downpipe,waarmee deze aan het koppelingshuis hangt.
Omdat het niet lopen me niet lekker zat heb ik me maar weer in de werkkleren gehesen.
Van voren af aan beginnen..distributie....staat op tyd.Om uit te sluiten dat het aan de verstuivers ligt heb ik de T5R verstuivers weer omgewisseld voor de originele.....starten ....nix .
Zekering van de brandstog pomp nog maar eens nagekeken voor de zoveelste keer.....starten ......nix .
Aangezien er wel af en toe een plof uit de uitlaat kwam ging ik er wel van uit dat ie gewoon benzine kreeg maar om op nummer zeker te gaan ben ik begonnen bij het brandstoffilter.Leiding los...starten...benzine en toen het zelfde gedaan bij de brandstofrail en de drukregelaar.De gedachte daarachter was dat er misschien lucht in het inspuitsysteen zat omdat alles los is geweest.Daarna weer gestart,en volgehouden en zo waar ...........heel langzaam kwam er leven in de brouwerij .Na nog een paar keer doorstarten sloeg hij eerst pruttelend aan maar toen hij eenmaal een beetje regelmatig liep viel 1 ding meteen op en wel 't van de turbo.Bij een beetje verhoogd toerental hoor je m al fluiten!
Maar de pret was van korte duur.De koelwater leiding die ik zondag gehaald heb was van een turboloze uitvoering en die zijn anders dan de leiding van een turbo.Die loopt nu dus pal achter t uitlaatpruitstuk en word waarschijnlijk veels te heet(waar ik overigens al bang voor was) na een paar minuten begon hij te lekken........einde oefening dus .Maar t belangrijkste is toch dat ie gelopen heeft,das een hele opluchting.Ik heb de originele leiding inmiddels laten repareren en die kan dus weer dr op maar dat zal wel in het weekend gebeuren.Heb ondertussen nog wel wat andere dingen gedaan die nog gemaakt moesten worden zoals bijv de onderste steun van de downpipe,waarmee deze aan het koppelingshuis hangt.
Impossible.........is a challenge!
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO