14 April 2012, 19:55
eea is natuurlijk wel wat er door de jaren heen met auto's is gebeurd. Sinds er auto's zijn is er mee ge-raced, en daarmee is ook het "peuteren" aan motoren ontstaan. Volvo heeft zelf nota bene diverse sets geleverd zodat de berijder ermee aan de slag kon. Daarnaast zijn er altijd bedrijfjes geweest die dat op hun beurt deden en leverden, en dat is dan automatisch verweven met klassieke auto's.. Het chippen van tegenwoordig is de moderne versie daarvan.
..dat is dus het ene kamp..
de berijders die de auto als een comfortabele "van A naar B locatie verplaatser" zien zijn economisch gezien het slimste, niet meer tijd en geld in het automobiel stoppen dan nodig en vooral origineel houden is daar het devies.
..dat is dus kamp 2..
gelukkig is voor beiden veel te zeggen en bijt het elkaar niet.. 'tis maar net in welk kamp je thuis wilt horen..
Wat mij betreft is een oude jas met een nieuw (diesel) -hart de leukste combinatie, lekker aan het koppel hangen en de helft minder vaak tanken..
..dat is dus het ene kamp..
de berijders die de auto als een comfortabele "van A naar B locatie verplaatser" zien zijn economisch gezien het slimste, niet meer tijd en geld in het automobiel stoppen dan nodig en vooral origineel houden is daar het devies.
..dat is dus kamp 2..
gelukkig is voor beiden veel te zeggen en bijt het elkaar niet.. 'tis maar net in welk kamp je thuis wilt horen..
Wat mij betreft is een oude jas met een nieuw (diesel) -hart de leukste combinatie, lekker aan het koppel hangen en de helft minder vaak tanken..