Ideeën altijd. De CDUS heeft op de B19/B21A en de B23(0)A gezeten. Maar, de B19/B21 versie had het dopje in de midden (zoals Nico zei), en de B23 aan de rand. Daaraan kan je uit elkaar houden.
De B23(0)A versie heeft een min of meer 'zelfbijvullend' demperoliereservoir, vandaar de dop uit het midden. Ik neem aan dat het gedeelte daaronder identiek is.
EÃn specifiek en essentieel onderdeel voor de Stromberg/Pierburg (DVG) 175CDUS carb is niet meer te vinden, de sproeier. Dus op termijn zal iedereen z'n 175CDUS inruilen voor een Zenith (Solex) Stromberg 175CD of een SU HIF6. Alleen voor de eenvoud van benaming zou ik al voor de SU gaan....
Tot die tijd zou ik (als ik een B23(0)A had), een CDUS van MP kopen, de sproeier goed bekijken en het ding rustig bewaren.
De B23(0)A versie heeft een min of meer 'zelfbijvullend' demperoliereservoir, vandaar de dop uit het midden. Ik neem aan dat het gedeelte daaronder identiek is.
EÃn specifiek en essentieel onderdeel voor de Stromberg/Pierburg (DVG) 175CDUS carb is niet meer te vinden, de sproeier. Dus op termijn zal iedereen z'n 175CDUS inruilen voor een Zenith (Solex) Stromberg 175CD of een SU HIF6. Alleen voor de eenvoud van benaming zou ik al voor de SU gaan....
Tot die tijd zou ik (als ik een B23(0)A had), een CDUS van MP kopen, de sproeier goed bekijken en het ding rustig bewaren.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969