2 April 2012, 09:57
Een twee de stabilisatiestang erbij beunen is nog steeds een leuk idee, ik heb het zelf (nog) niet gedaan. En een stabi van een 240 gaat niet passen. Je moet er echt een hebben van een 140. voor de achterzijde zijn er voor de 140 geen standaard oplossingen dus daat moet je zelf iets op verzinnen zoals Jambon heeft gedaan.
Ik heb achter nog standaard dempers voor iets stuggere rode koni's
Hier zie je een setje verlagingsveren die ik heb gemonteerd. (van de forumsponsor APP :thumb
![[Afbeelding: DSC08278.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-MZzKPIv908k/TVgZ7J3_NUI/AAAAAAAABao/Pu2DW2Pv5dk/s912/DSC08278.JPG)
Volvo heeft bij de achterveren van de 140 verschillende bevestigingen gebruikt:
In het midden zie je de voorveren, de buitenzijde zijn de achterveren. Ik heb de achterveren met een "varkenskrulstaartje" als bevestiging. deze moeten vast met zo'n plaatje. Je hebt de achterveren ook zonder dat varkenkrulstaartje, een beetje als de voorveren, die zijn wat meer "open" bij de bevestiging en die moet je bevestigen met deze veerschotel zoals je ziet zijn die dingen best duur, nieuw, en van een sloper zijn ze meestal in mindere staat. Ik zou deze bevestiging dus meiden.
Je moet gewoon ff onder je kijken welke je achter hebt. desnoods fototje maken van de bevestiging, die aan de bovenkant.
succes
Ik heb achter nog standaard dempers voor iets stuggere rode koni's
Hier zie je een setje verlagingsveren die ik heb gemonteerd. (van de forumsponsor APP :thumb

Volvo heeft bij de achterveren van de 140 verschillende bevestigingen gebruikt:
In het midden zie je de voorveren, de buitenzijde zijn de achterveren. Ik heb de achterveren met een "varkenskrulstaartje" als bevestiging. deze moeten vast met zo'n plaatje. Je hebt de achterveren ook zonder dat varkenkrulstaartje, een beetje als de voorveren, die zijn wat meer "open" bij de bevestiging en die moet je bevestigen met deze veerschotel zoals je ziet zijn die dingen best duur, nieuw, en van een sloper zijn ze meestal in mindere staat. Ik zou deze bevestiging dus meiden.
Je moet gewoon ff onder je kijken welke je achter hebt. desnoods fototje maken van de bevestiging, die aan de bovenkant.
succes
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix