28 March 2012, 21:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 March 2012, 22:02 door BartMandersRacing.)
Dr zit gang in het project!
Ik heb vandaag de motor uitgebouwd!
Omdat ik de injectie van de 2 liter wil gebruiken heb ik die eerst los gemaakt van de kopen aan de kant gelegd.Zo kan ik veel van de aanluitingen aan het spruitstuk laten zitten.
![[Afbeelding: 28032012191.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012191.jpg)
Alles los,dan maar eens de nieuwe kraan uitproberen....werkt perfekt!
![[Afbeelding: 28032012192.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012192.jpg)
Meteen maar even het druklager van de koppeling dr uit gepakt maar dat is nog als nieuw!
1 Bk ipv 115 redblock pk's.......
.
(sorry voor de "Jan-de-Rooij-blik",ik had de zon recht in mn gezicht!)
Ik heb besloten om toch maar de kop van de originele motor te gebruiken.Ten 1e is deze echt als nieuw.Ten 2e zitten hier alle sensors in die ik nodig heb bij de injectie.Dat scheelt weer een hoop werk.
De kop even gemeten en die is mooi recht dus die kan gemonteerd worden.
Ik heb wel de nokkenas van de turbokop over gezet.
![[Afbeelding: 28032012195.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012195.jpg)
De 2 liter had uiteraard EGR en pulsair.Die heb ik dus niet meer nodig.Maar de gaten in de kop moesten nog wel even dicht....
Tadaaaaaaaaaaa...............vriesdopjes!
![[Afbeelding: 28032012196.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012196.jpg)
Ik denk een mooie en zeer effectieve oplossing.
![[Afbeelding: 28032012197.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012197.jpg)
Ik heb de B21 zo ver af gebouwd dat die morgen ingebouwd kan worden.
Ik heb vandaag de motor uitgebouwd!
Omdat ik de injectie van de 2 liter wil gebruiken heb ik die eerst los gemaakt van de kopen aan de kant gelegd.Zo kan ik veel van de aanluitingen aan het spruitstuk laten zitten.
![[Afbeelding: 28032012191.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012191.jpg)
Alles los,dan maar eens de nieuwe kraan uitproberen....werkt perfekt!
![[Afbeelding: 28032012192.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012192.jpg)
Meteen maar even het druklager van de koppeling dr uit gepakt maar dat is nog als nieuw!
1 Bk ipv 115 redblock pk's.......
![[Afbeelding: 28032012193.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012193.jpg)
(sorry voor de "Jan-de-Rooij-blik",ik had de zon recht in mn gezicht!)
Ik heb besloten om toch maar de kop van de originele motor te gebruiken.Ten 1e is deze echt als nieuw.Ten 2e zitten hier alle sensors in die ik nodig heb bij de injectie.Dat scheelt weer een hoop werk.
De kop even gemeten en die is mooi recht dus die kan gemonteerd worden.
Ik heb wel de nokkenas van de turbokop over gezet.
![[Afbeelding: 28032012195.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012195.jpg)
De 2 liter had uiteraard EGR en pulsair.Die heb ik dus niet meer nodig.Maar de gaten in de kop moesten nog wel even dicht....
Tadaaaaaaaaaaa...............vriesdopjes!
![[Afbeelding: 28032012196.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012196.jpg)
Ik denk een mooie en zeer effectieve oplossing.
![[Afbeelding: 28032012197.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/28032012197.jpg)
Ik heb de B21 zo ver af gebouwd dat die morgen ingebouwd kan worden.
Impossible.........is a challenge!
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO