26 March 2012, 20:08
Had mijn 240 ook in het begin. Ik heb de remzuigers een paar keer heen en weer geduwd en goed de vloeistof ververst, nooit meer iets van gemerkt.
Ouwe DOT4 bevat water, wat gaat koken als de klauw heet wordt en waterdamp is een slechte drukgeleider. Zodoende heb je pas weer remmen nadat het spul afgekoeld is. Ik heb er wel eens emmers water overheen gegooid.
Remvloeistof kan je gewoon per nippel af laten lopen (door een slangetje in een potje, niet knoeien), zolang je van bovenaf bijvult, komt er geen lucht in de leiding.
Ouwe DOT4 bevat water, wat gaat koken als de klauw heet wordt en waterdamp is een slechte drukgeleider. Zodoende heb je pas weer remmen nadat het spul afgekoeld is. Ik heb er wel eens emmers water overheen gegooid.
Remvloeistof kan je gewoon per nippel af laten lopen (door een slangetje in een potje, niet knoeien), zolang je van bovenaf bijvult, komt er geen lucht in de leiding.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

