22 March 2012, 18:13
Jambon schreef:modern zou ik indien mogelijk (veel kan als je het kunt maken) toepassen, dus M90 (alhoewel ik dáár nog geen ervaring mee heb) anders gewoon de M410 zoals ie achter een B30 hoort dus mÃt OD. En die kan er tegen.. M46/47 ben ik bang dat je die op termijn om zeep helpt.. M46 is wel zwaarder, later type OD dan de toenmalig M41 van de B18/20, maar niet voor niets is er een M410 achter de B30 gekomen.. Zelfs kortstondig achter de B20E..!
Volgens mij zijn er zat M46 bakken achter 165 - 185 pk turbos van zowel 7 als 9 serie gehangen. Zou die werkelijk slechter (zwakker) zijn dan de M410?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..