11 March 2012, 21:27
Wottel schreef:=) thanks ! Next job : nog laten zakken met mijn schroefset ... probleem ---> lage uitlaatlijn.Nóg lager??
Uitlaatlijn staat momenteel 10 cm van de grond. Denk eraan om deze te vervangen en hoger te monteren.
Mooi hoor.


![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)