11 March 2012, 00:21
Mooi dat jij geen verschil merkt Dop, ik helaas wel
Verkoop / koop vrij veel Volvo onderdelen via de diverse fora. Meestal gaat dat wel goed op een enkele keer na. heb de slechtse ervaringen helaas met 700/900 rijders, alles is te duur, etc. En als hun zelf iets te koop hebben moet het nog net geen goud opbrengen. Deze mentaliteit zie je de laatste tijd ook steeds meer bij de 850 rijders. MP is in mijn opinie helemaal waardeloos. Als je voor een auto 1500 vraagt, word er serieus 200 geboden..... en nog meer van dat soort dingen.
Ook het kopen op MP kan riskant zijn, ook ik ben al een paar keer 'genaaid', weliswaar voor kleine bedragen maar toch. Niet iedereen is zo eerlijk als dat ze zich voordoen.
Verkoop / koop vrij veel Volvo onderdelen via de diverse fora. Meestal gaat dat wel goed op een enkele keer na. heb de slechtse ervaringen helaas met 700/900 rijders, alles is te duur, etc. En als hun zelf iets te koop hebben moet het nog net geen goud opbrengen. Deze mentaliteit zie je de laatste tijd ook steeds meer bij de 850 rijders. MP is in mijn opinie helemaal waardeloos. Als je voor een auto 1500 vraagt, word er serieus 200 geboden..... en nog meer van dat soort dingen.Ook het kopen op MP kan riskant zijn, ook ik ben al een paar keer 'genaaid', weliswaar voor kleine bedragen maar toch. Niet iedereen is zo eerlijk als dat ze zich voordoen.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983