10 March 2012, 21:14
Drk schreef:Je hebt er leuke en minder leuke figuren tussen zitten.
Het meest irritante vind ik het wanneer mensen vragen om foto's. Vervolgens maak je die foto's en stuur je ze op om daarna niets meer van ze te horen.
In het begin mailde ik nog wel eens of ze nog geïnteresseerd waren, maar die moeite steek ik er al niet meer in.
ja inderdaad, zo laatst ook voor iemand die een cylinderkop nodig had de boel schoongemaakt en weer in elkaar gezet zodat ie gewoon snel op de auto kon, foto's gestuurd, nooit meer reactie gehad. Komt voor.
Je hebt altijd wel mensen die niet meer reageren. irritant maar het komt voor.
Met MP goeie ervaring, al hoe wel er best wat mails over heen gaan voordat er iets verkocht is. Wat dat betreft is ebay leuker. gelijk duidelijk wie het heeft, naar wie je moet betalen etc.
Prijzen, tsja, lastig. Raak zelf niet zo veel kwijt op MP, koop er ook niet zo veel. Sprekende over Volvo onderdelen. Een 2e hands dynamo of radiateur waar mensen nog 75 euro voor durven te vragen. 10 euro bieden op een 3e remlicht voor een 240? kom op! zeker als ik er iets van 20 of 25 euro op heb staan. Niet super zeldzaam maar je moet ze wel uit de USA halen, hier niet geleverd.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni