10 March 2012, 19:34
Boele schreef:Lars,
Ik ondersteun je punten. Zelf ook veel narigheid gehad. Soms voel ik me dan beschamend als ik wÃl om een aanbetaling vraag. De ervaringen leren echter dat ik er anders onwijs veel energie in moet stoppen.
Er zijn ook zat volvo-rijders die voor het vermaak vragen gaan stellen. Hoe werkt ....? Verkeerd hij in nieuwstaat? Extra foto's? En dan of niets meer laten horen, of een belachelijk laag bod geven.
Wat ik persoonlijk jammer vind aan de verkoop/gezocht rubriek is dat de volvolvo-leden lak hebben aan de voorschriften. Ik lees erg vaak bullshit een voorbeeld:
Iemand bied een set velgen te koop, en er komen vervolgens meerdere leden met de vraag: 'Wat ga je er nu onder plaatsen?' Zo blijft het topic natuurlijk wel bovenaan in de lijst, maar persoonlijk zou ik de chat voortzetten in een ander (aan te maken) topic.
Bij forumleden waar ik op actief ben, heb ik geen slechte ervaringen met verkoop.
Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al....voortaan dus niet beschaamd zijn en gewoon met een aanbetaling werken.