19 February 2012, 21:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 February 2012, 21:20 door Elsje.)
Ik heb eindelijk mijn turbo weer uit de stalling gehaald. En ga nu weer aan de slag. Eerst stuurhuis, portierscharnieren, achterklepslot, ruitenwissermotor en dan APK en weer van de schorsing af. Als hij weer rijdt ga ik stukje bij beetje wat laswerk doen.
Ik heb lekkage bij de stofhoezen aan het stuurhuis en te veel stuurspelling wat mij betreft. Dus ik wil of het stuurhuis laten reviseren of een ruilstuurhuis halen. Wat kan ik het beste doen?
Mijn turbo is van 83 dus ik heb zeer waarschijnlijk een camgear.
Ik heb lekkage bij de stofhoezen aan het stuurhuis en te veel stuurspelling wat mij betreft. Dus ik wil of het stuurhuis laten reviseren of een ruilstuurhuis halen. Wat kan ik het beste doen?
Mijn turbo is van 83 dus ik heb zeer waarschijnlijk een camgear.
![[Afbeelding: P2180159-1.jpg]](http://i171.photobucket.com/albums/u311/rode_t4/P2180159-1.jpg)

