17 February 2012, 13:37
Boele schreef:Mooi spul! Hoeveel liter NAS heb je er in gespoten? Even gekeken, bekers zijn knap duur..zeker weten doe ik het niet meer, maar bij elkaar verwacht ik iets van 3+ bussen, als je zelf aan de gang gaat ben je geneigd te overdrijven, ik heb die slang dus overal waar mogelijk en niet mogelijk is ingevoerd en ws te langzaam doorgehaald, dan gaat het vanzelf op ja, streep dat weg tegen gÃÃn rottigheid van binnen uit, dan mag het van mij wel een litertje extra kosten..
Naderhand trouwens nog een doos van hetzelfde materiaal voor minder overgenomen, ik heb voor 3 auto's genoeg (en dat komt mooi uit..) voor de (gokje) resterende 35-40 jr..
de beker met toebehoren (en straalgrit etc.) heb in vgs mij bij Cranenbroek gehaald, soort Boerenbond, zit maar op een paar plaatsen in NL.
Als je wilt mag je eea lenen, neem je ook het warmhoudplaatje mee, alleen de slang zal ws voor het handige vv moeten worden, kun je r ook een langere van maken...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)