9 February 2012, 23:23
Rond de 3 ton beginnen ze te komen,bij mijn 945lpt heb ik de kop vervangen voor een verse na 370.000.
Toen had ik een lekke koppakking.
Ik zou er 1 zoeken met lpg g3 instalatie.
Wel wat duurder maar rijd wel goedkoper als je wat km maakt.
Dan wel opletten dat de lpi pomp geen herrie maakt en dat de lpi injectoren vast zitten.
Met roest heb ik nooit te maken gehad bij de 940 lpt.
Die zijn van 95 en jonger dacht ik.
Alleen als ze in elkaar gelegen hebben kunnen ze gaan roesten.
Uitzonderingen zullen er altijd wel zijn.
Toen had ik een lekke koppakking.
Ik zou er 1 zoeken met lpg g3 instalatie.
Wel wat duurder maar rijd wel goedkoper als je wat km maakt.
Dan wel opletten dat de lpi pomp geen herrie maakt en dat de lpi injectoren vast zitten.
Met roest heb ik nooit te maken gehad bij de 940 lpt.
Die zijn van 95 en jonger dacht ik.
Alleen als ze in elkaar gelegen hebben kunnen ze gaan roesten.
Uitzonderingen zullen er altijd wel zijn.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

