9 February 2012, 23:13
Cojones schreef:Koppakking checken (die gaan meestal tussen de 2 en 3 ton) - dus even in de leiding tussen radiateur en thermostaat knijpen en de andere standaard trucjes om het te checken. Verder roest op de chassisbalken onder de motorkap en onder de kappen in de achterbak. Als je een schroevendraaiertje meeneemt kun je de slang tussen turbocompressor en intercooler even loshalen, en kijken naar overmatige olie sporen in de buizen en naar speling op het schoepenwiel. Verder kom ik er zo snel even niet op. Stoelverwarming even checken. Ja, en verder...
Dus als ik die B230FK met 165000 miles in mijn 245 lepel kan ik beter direkt maar even de koppakking meenemen?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

