7 February 2012, 18:28
Graag!
Mijn auto is een Amerikaan en zo goed als roestvrij. De geschiedenis van de auto is bekend en hij is sinds zijn invoering en restauratie in 1995 tot de aankoop door mij eind 2008 nooit voor dagelijks vervoer gebruikt. Ik heb de auto na aankoop direct vol laten lopen met olie en dit regelmatig bijgehouden. Ik verwacht dan niet veel echt rotte plekken zoals je bij een originele Nederlandse auto zult vinden. Scandcar noemde het vorig jaar nog de hardste 144 die ze ooit hadden gezien. Maar hij heeft wel degelijk wat plekjes en die heb ik er graag uit.
Een lascursus staat al een tijd op het verlanglijstje en hier wordt aan gewerkt. Arnhem is helaas te ver weg. Dat valt me veel op bij dit soort leuke initiatieven. Jullie zitten altijd net te ver weg. In Zuid-Holland zie je dit soort dingen helaas niet zoveel.
Mijn auto is een Amerikaan en zo goed als roestvrij. De geschiedenis van de auto is bekend en hij is sinds zijn invoering en restauratie in 1995 tot de aankoop door mij eind 2008 nooit voor dagelijks vervoer gebruikt. Ik heb de auto na aankoop direct vol laten lopen met olie en dit regelmatig bijgehouden. Ik verwacht dan niet veel echt rotte plekken zoals je bij een originele Nederlandse auto zult vinden. Scandcar noemde het vorig jaar nog de hardste 144 die ze ooit hadden gezien. Maar hij heeft wel degelijk wat plekjes en die heb ik er graag uit.
Een lascursus staat al een tijd op het verlanglijstje en hier wordt aan gewerkt. Arnhem is helaas te ver weg. Dat valt me veel op bij dit soort leuke initiatieven. Jullie zitten altijd net te ver weg. In Zuid-Holland zie je dit soort dingen helaas niet zoveel.

