7 February 2012, 12:03
ik heb ook ooit eens ge-megasquirt. de stekker van de ms is heilig vergeleken deze. had al eerder problemen. kreeg eerst geen verbinding met de ecu. usb stekkertjes los. die pinnetjes die je erin duwd horen normaal te klikken en dan achter zoon weerhaakje te blijven hangen. (teminste doen die van kms wel) deze doen dat dus niet.
ff over voorschakelweerstanden, die gasinjectoren hebben gigantisch veel stroom nodig. anders gaan ze niet open. ik heb in het verleden wel eens gasinjectoren gewoon aan de standaard benzine ecu gehangen en dat ging toen goed (mazda) deze gasinjectoren (bs autotune) gaan dan niet open met voorschakel weerstand. de weerstand eruit halen en alles over de standaard eindtrap laten lopen vond ik te riskant en ben daarom programeerbaar gegaan. we hebben de data sheets van de eindtrappen opgezocht en die zouden de stroom moeten kunnen handelen. (ja zo moet je er achter komen bij kdfi) mocht het teveel gaan storen zetten we er gewoon een vrijloop diode over ofzo
ff over voorschakelweerstanden, die gasinjectoren hebben gigantisch veel stroom nodig. anders gaan ze niet open. ik heb in het verleden wel eens gasinjectoren gewoon aan de standaard benzine ecu gehangen en dat ging toen goed (mazda) deze gasinjectoren (bs autotune) gaan dan niet open met voorschakel weerstand. de weerstand eruit halen en alles over de standaard eindtrap laten lopen vond ik te riskant en ben daarom programeerbaar gegaan. we hebben de data sheets van de eindtrappen opgezocht en die zouden de stroom moeten kunnen handelen. (ja zo moet je er achter komen bij kdfi) mocht het teveel gaan storen zetten we er gewoon een vrijloop diode over ofzo