7 February 2012, 10:48
Goed om te lezen dat je het probleem gevonden hebt!
de stekkers van een efi systeem zorgen vaak voor problemen, de DB37 van de megasquirt is een ramp om te solderen, maar werkt totnu toe goed bij mij. bij bosch zijn ze zo gek nog niet
Als je toch je lpg injectoren nog niet aangesloten hebt is het misschien wijs die ook via voorschakelweerstanden te schakelen. scheelt een hoop ruis in de ECU.
De JAW is echt een lachertje idd. Ik gebruik een Techedge controller en ben er erg tevreden mee.
p.s. toch leuk dat mijn 1975 164 vanochtend vrolijk starte met -15, de buurman had een groot probleem met zn zafira!
de stekkers van een efi systeem zorgen vaak voor problemen, de DB37 van de megasquirt is een ramp om te solderen, maar werkt totnu toe goed bij mij. bij bosch zijn ze zo gek nog niet

Als je toch je lpg injectoren nog niet aangesloten hebt is het misschien wijs die ook via voorschakelweerstanden te schakelen. scheelt een hoop ruis in de ECU.
De JAW is echt een lachertje idd. Ik gebruik een Techedge controller en ben er erg tevreden mee.
p.s. toch leuk dat mijn 1975 164 vanochtend vrolijk starte met -15, de buurman had een groot probleem met zn zafira!
