6 February 2012, 22:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 February 2012, 22:51 door Dopski.)
Boele schreef:De link naar die van Funsdaf werkt niet? Heeft hij er ook een draadje aan gewend?Zoiets stond me wel bij, maar die kan ik niet vinden heb nu gewoon naar het forum gelinkt...under construction. Staat me bij dat er een foto bij zat waarop hij in de kofferbak zit te klussen (oud topic). Volgens mij was het dit topic, maar dan op dit forum. Misschien dat het ooit verwijderd is
Citaat:Ik twijfel sinds kort ook meer om over te stappen op MS, alleen dan wel voorgesoldeerd. Of zijn daar slechte ervaringen mee? Ga het eea nog uit een zetten in een excel sheet tussen KDFI en MS. Iemand tips hoe ik dat hier op het forum kan plaatsen? Misschien een printscreen..Excel zichtbaar op het forum zou makkelijk zijn. Je kunt wel zelf tabellen maken, met [Table] tags (niet zo gebruiksvriendelijk). Ik zoek daar zelf ook nog wat makkelijks voor.
Iets wat het snelst werkt is het uitwerken in excel (2007 en nieuwer) kiezen voor opslaan als PDF of ander bestandsformaat dat het forum accepteert (voordeel van het nieuwe forum is dat je bestanden kan uploaden). Of een afbeelding van maken die je ergens upload...