6 February 2012, 22:38
DopdeDouwer schreef:Heren, bedankt voor de nuttige bijdragen, met name de laatste paar pagina's.
Ondanks de negatieve ervaringen lijkt het me niet nodig verder in te gaan op de nederlandse KDFI-leveranciers. Zeker gezien de inmiddels gelijkgestemde ervaringen.
Dus graag concentreren op de technische kanten/oplossingen van de MS-gerelateerde systemen. Waarbij ik me graag aansluit bij het onderstaande.
Ik heb op het volvo-forum al zitten meelezen met F3rdy en B-lennium met hun B30's. Volgens mij zit er daarnaast stieken ook heel wat kennis op dit forum met dit onderwerp die elkaar goed kunnen helpen.
link naar erg oude draad over MS+LPG
Ik zocht eigenlijk die link van Funsdaf 264 op LPG
De link naar die van Funsdaf werkt niet? Heeft hij er ook een draadje aan gewend?
Ik twijfel sinds kort ook meer om over te stappen op MS, alleen dan wel voorgesoldeerd. Of zijn daar slechte ervaringen mee? Ga het eea nog uit een zetten in een excel sheet tussen KDFI en MS. Iemand tips hoe ik dat hier op het forum kan plaatsen? Misschien een printscreen..
Groeten, Boele