2 February 2012, 11:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 February 2012, 11:45 door Bassius.)
Marc1970 schreef:Girling klauwen zijn de 'normale' klauwen op 95% vd 240's, te herkennen aan de veertjes door de remblokpennen en de hoofdletter G op de klauw.
Ik denk dat je met nieuwe remblokken een heel eind komt, die je nu hebt klinken als ijzer op ijzer. Nieuwe blokken duwen de zuigers een heel eind terug in hun boring, daar waar het hopelijk wat frisser is. Een wat gekraste schijf knapt ook erg op van een poosje remmen met nieuwe blokken.
Draai alle ontluchters wat los terwijl je de zuigers terug duwt,, dan duw je alle bruine drab eruit.
Je bedoelt deze veertjes?
http://www.vomd.nl/index.php?main_page=p...ts_id=1001
Dan heb ik inderdaad die Girling, want zo'n bevestiging heb ik nu ook. Ben nu op m'n werk en kan helaas eventjes niet checken of ik Girling of ATE heb.
De vraag is nu of ik dus een 36mm of een 38mm versie heb. Het is een 244 uit '79 .... iemand enig idee? Wil ze het liefst vandaag bestellen zodat ik in het weekend aan de slag kan!

