31 January 2012, 11:44
Ik spring even bij. Auto staat nu bij mij.
Wat de vriend niet vertelde is dat ALLE draadeinden bij het spruitstuk geen schroefdraad meer hebben en dus ws breken. Dat maakt het voor een Kwik-fit en mij al duur. Risico moet je incalculeren naar de klant toe.
Volgens het grote APK boek en de wijziging in 2009 doorgevoerd: Bij U9 t/m 31-12-1992 is een kat NIET verplicht, hoeft NIET aanwezig te zijn maar CO moet wel onder de 0,5 zijn. Er overheen moet je onderhoud plegen (wat hier niet gebeurd lijkt te zijn dus risico op hoger CO logisch gevolg is) of een nieuwe kat terug plaatsen.
Prive kun je die gok op kat weglaten wagen maar als bedrijf geef je de klant de keuze...
Wat de vriend niet vertelde is dat ALLE draadeinden bij het spruitstuk geen schroefdraad meer hebben en dus ws breken. Dat maakt het voor een Kwik-fit en mij al duur. Risico moet je incalculeren naar de klant toe.
Volgens het grote APK boek en de wijziging in 2009 doorgevoerd: Bij U9 t/m 31-12-1992 is een kat NIET verplicht, hoeft NIET aanwezig te zijn maar CO moet wel onder de 0,5 zijn. Er overheen moet je onderhoud plegen (wat hier niet gebeurd lijkt te zijn dus risico op hoger CO logisch gevolg is) of een nieuwe kat terug plaatsen.
Prive kun je die gok op kat weglaten wagen maar als bedrijf geef je de klant de keuze...