29 January 2012, 13:33
Girling klauwen zijn de 'normale' klauwen op 95% vd 240's, te herkennen aan de veertjes door de remblokpennen en de hoofdletter G op de klauw.
Ik denk dat je met nieuwe remblokken een heel eind komt, die je nu hebt klinken als ijzer op ijzer. Nieuwe blokken duwen de zuigers een heel eind terug in hun boring, daar waar het hopelijk wat frisser is. Een wat gekraste schijf knapt ook erg op van een poosje remmen met nieuwe blokken.
Draai alle ontluchters wat los terwijl je de zuigers terug duwt,, dan duw je alle bruine drab eruit.
Ik denk dat je met nieuwe remblokken een heel eind komt, die je nu hebt klinken als ijzer op ijzer. Nieuwe blokken duwen de zuigers een heel eind terug in hun boring, daar waar het hopelijk wat frisser is. Een wat gekraste schijf knapt ook erg op van een poosje remmen met nieuwe blokken.
Draai alle ontluchters wat los terwijl je de zuigers terug duwt,, dan duw je alle bruine drab eruit.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969