22 January 2012, 10:56
Gisteren nog even met de T3 aan het stoeien geweest.
De diverse afgebroken bouten en tapeindes zin uitgeboord en de boutgaten zijn weer netjes van schroefdraad voorzien.
Voor de tapeinden waar de downpipe aan komt heb ik 2 nieuwe moeten maken.De goede lengte was niet te krijgen hier in de buurt,gelukkig hadden ze wel veel langere.na een behandeling met de draadsnijder passen die nu ook!
![[Afbeelding: 21012012132.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/21012012132.jpg)
De hitteschildjes zijn gespoten met hiitebestendige lak.De onderste heb ik n beetje aan moeten passen omdat ie anders tegen de actuator van de wastegate komt.
De afvoer van de waterkoeling is ook veranderd omdat ie anders door het onxderste hitteschild heen moet en dat lijkt me niet wenselijk!
Na denk en buigwerk past de oliedrukleiding ook.
De diverse afgebroken bouten en tapeindes zin uitgeboord en de boutgaten zijn weer netjes van schroefdraad voorzien.
Voor de tapeinden waar de downpipe aan komt heb ik 2 nieuwe moeten maken.De goede lengte was niet te krijgen hier in de buurt,gelukkig hadden ze wel veel langere.na een behandeling met de draadsnijder passen die nu ook!
![[Afbeelding: 21012012132.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/21012012132.jpg)
De hitteschildjes zijn gespoten met hiitebestendige lak.De onderste heb ik n beetje aan moeten passen omdat ie anders tegen de actuator van de wastegate komt.
De afvoer van de waterkoeling is ook veranderd omdat ie anders door het onxderste hitteschild heen moet en dat lijkt me niet wenselijk!
Na denk en buigwerk past de oliedrukleiding ook.
![[Afbeelding: 21012012133.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/21012012133.jpg)