15 January 2012, 20:59
Gisteren de T3 opgehaald!:happy:
Vandaag ffff passen en meten en op de oliepersleiding ende wastegate actuator na is het "plug and play".
Meteen maar even de 2 afgebroken tapeindes uitgeboord en opnieuw getapt.
De actuator van de T3 past niet omdat de inlaat anders gedraaid ten opzicht van het centrale huis moet komen.De actuator van de originele turbo blijkt precies te passen.Nou weet ik niet of de actuators technisch gelijk zijn.De T3actuator heeft een kleinere doorsnede en zo du theoretisch zwakker moeten zijn.Aangezien daar nog een boostcontroller aan moet komen zal dat geen problemen veroorzaken.
![[Afbeelding: 14012012128.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/14012012128.jpg)
De interne omleiding wordt nog afgedopt en vervangen door een dumpvalve.
Allen nog ffff uitvogelen welke de in- en welke de uitgaande kant van de waterkoeling is.Logisch lijkt me de buis bij het spruitstuk de uitgaande kant,iemand die het weet mag het zeggen.
Vandaag ffff passen en meten en op de oliepersleiding ende wastegate actuator na is het "plug and play".
Meteen maar even de 2 afgebroken tapeindes uitgeboord en opnieuw getapt.
De actuator van de T3 past niet omdat de inlaat anders gedraaid ten opzicht van het centrale huis moet komen.De actuator van de originele turbo blijkt precies te passen.Nou weet ik niet of de actuators technisch gelijk zijn.De T3actuator heeft een kleinere doorsnede en zo du theoretisch zwakker moeten zijn.Aangezien daar nog een boostcontroller aan moet komen zal dat geen problemen veroorzaken.
![[Afbeelding: 14012012128.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/Turbo%20project/14012012128.jpg)
De interne omleiding wordt nog afgedopt en vervangen door een dumpvalve.
Allen nog ffff uitvogelen welke de in- en welke de uitgaande kant van de waterkoeling is.Logisch lijkt me de buis bij het spruitstuk de uitgaande kant,iemand die het weet mag het zeggen.