8 January 2012, 23:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 January 2012, 23:36 door Dopski.)
Dit weekend eindelijk de uitlaatspruistukpakkingkjes vervangen. :mad2: GRMRMEMMREMRRRRr wat een rotklus is dat; Erg hang een zware Gerrit aan en niet alle tapeindjes wilden eruit, dan loop je echt lang te hannesen om overal bij te komen.
Met name te olieretourleiding (lees: $%$%^-pijp), zit behoorlijk tegen te werken. Uiteindelijk met kracht los gekregen en op een na alle tapeindjes kunnen vervangen door nieuwe met frisse moertjes erop.
Eindstand: pakkingen vervangen, motor heerlijk stil (eerst tikte die bij accelereren). Ik ga alleen die pijp vervangen door een flexibele leiding, want dat is echt helemaal nix. En ik wil eigenlijk niet nog een keer dat getob dus hoop die olieretour er van onderaf af te krijgen. :pray2:
En als dat niet wil; halverwege doorzagen en een knelkoppeling op het pijpje.
Iemand bekend met dit japanse spul? (flexibelleidinkje)
En owja; waar is de MBC als je nodig hebt (kan je er een beetje fatoenlijk bij issie kwijt).
Met name te olieretourleiding (lees: $%$%^-pijp), zit behoorlijk tegen te werken. Uiteindelijk met kracht los gekregen en op een na alle tapeindjes kunnen vervangen door nieuwe met frisse moertjes erop.
Eindstand: pakkingen vervangen, motor heerlijk stil (eerst tikte die bij accelereren). Ik ga alleen die pijp vervangen door een flexibele leiding, want dat is echt helemaal nix. En ik wil eigenlijk niet nog een keer dat getob dus hoop die olieretour er van onderaf af te krijgen. :pray2:
En als dat niet wil; halverwege doorzagen en een knelkoppeling op het pijpje.
Iemand bekend met dit japanse spul? (flexibelleidinkje)
En owja; waar is de MBC als je nodig hebt (kan je er een beetje fatoenlijk bij issie kwijt).