7 January 2012, 18:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 January 2012, 18:40 door BartWillem.)
volvosvenska schreef:Onzin!Geen onzin, ik kan er genoeg verhalen over vertellen (en dan nog dichter dan eerste hand).
Kom er al 8 jaar.....hij keurt gewoon volgens de normen waar anderen bij voorbaat al afkeuren.......menig maal terug moeten komen voor een gratis herkeuring......en dit heb ik uit eerste hand.
Ze gaan heus niet voor 50 euro meer riskeren dat ze het keurmeesterschap wordt afgenomen.......
Menigmaal de RDW een herkeuring zien doen daar.
Maar ik ken keuringsstations die vele malen erger zijn, maar ik zit dan ook extreem dicht bij 't vuur. 
Ik wil geen bedrijf afbranden, maar er zijn keuringstations in Tilburg e.o. waar je beter naartoe kan gaan wil je zeker weten dat 't echt goed is.
Maar ze keuren wel beter dan Kwik-fit met hun lok-prijzen en standaard afkeurpunten hebben die geen afkeur zijn (ze moeten 't toch ergens op verdienen, dan maar op verzonnen afkeur zodat ze weer te dure onderdelen vervangen). Verder zal ik er publiekelijk ook verder niets over zeggen omdat dat kennelijk tegen de forum-regels is (wil je meer info, dan stuur je maar even een PM).