10 December 2011, 20:32
[QUOTE=DopdeDouwer;
@Zuurstar, kunnen we eens kijken of we de leesbaarheid van de eerste 2 topics kunnen verbeteren. Als je wil kan ik een poging wagen door de post te wijzigen.
[/QUOTE]
Natuurlijk, het is niet mijn forum maar voor ons allemaal! en aangezien ik het erg druk heb is dat helemaal prima als je dit zou willen doen.
Vind het zelf ook best wel een beetje onoverzichtelijk.
Hoe we dit verder moeten regelen weet ik niet maar denk dat het via de forum eigenaar moet.
Maar bij deze nog allemaal bedankt voor de aanvullingen, top ik had er best een hoop nog niet gezien.
En als je bezig bent zet die er van Mark er ook gelijk even bij.
@Zuurstar, kunnen we eens kijken of we de leesbaarheid van de eerste 2 topics kunnen verbeteren. Als je wil kan ik een poging wagen door de post te wijzigen.
[/QUOTE]
Natuurlijk, het is niet mijn forum maar voor ons allemaal! en aangezien ik het erg druk heb is dat helemaal prima als je dit zou willen doen.
Vind het zelf ook best wel een beetje onoverzichtelijk.
Hoe we dit verder moeten regelen weet ik niet maar denk dat het via de forum eigenaar moet.
Maar bij deze nog allemaal bedankt voor de aanvullingen, top ik had er best een hoop nog niet gezien.
En als je bezig bent zet die er van Mark er ook gelijk even bij.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard