5 December 2011, 23:28
Over de tweede vraag, het B230K spruitstuk past 1:1 op je B23A.
Wat DVG en DMTR betekent weet alleen Weber: http://en.wikipedia.org/wiki/Weber_carburetor
Hier een lijst met hun Direct Replacements: http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008%2...20kits.pdf
Zomaar een zinnetje uit de wondere wereld van Weber:
If you have a DHTA and don't have to worry about emissions inspections, there's a lot to be said for replacing it with a 32 DATRA, a 34 DAT, or a 34 DATR.
If you're transplanting a US carbed 1500 into a '74 and you want to preserve the '74 manual choke, then the 32 DMTRA/DMTR or 34 DMTR is the answer.
Wat DVG en DMTR betekent weet alleen Weber: http://en.wikipedia.org/wiki/Weber_carburetor
Hier een lijst met hun Direct Replacements: http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008%2...20kits.pdf
Zomaar een zinnetje uit de wondere wereld van Weber:
If you have a DHTA and don't have to worry about emissions inspections, there's a lot to be said for replacing it with a 32 DATRA, a 34 DAT, or a 34 DATR.
If you're transplanting a US carbed 1500 into a '74 and you want to preserve the '74 manual choke, then the 32 DMTRA/DMTR or 34 DMTR is the answer.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969