5 December 2011, 21:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 December 2011, 21:08 door Marc1970.)
De Weber DMTR (van de Citroen CX), ook een downdraft/verticale carb met dubbele venturi, wordt ook wel gebruikt op het B230K spruitstuk:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=113307
Die zijn er in 30 tot 34 en alles daar tussenin, blijft lastig. Weber is erg gul met letters en cijfers in hun naamgeving, en er zit nauwelijks systeem in.
De Solex Cisac en/of Pierburg 2B5 die org. op de B230K zitten zijn meestal hopeloos in de war en slecht regelbaar.
De sidedraft/horizontale optie met 40/45/48 Solex/Weber/Dellorto is duur, en duur.
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=113307
Die zijn er in 30 tot 34 en alles daar tussenin, blijft lastig. Weber is erg gul met letters en cijfers in hun naamgeving, en er zit nauwelijks systeem in.
De Solex Cisac en/of Pierburg 2B5 die org. op de B230K zitten zijn meestal hopeloos in de war en slecht regelbaar.
De sidedraft/horizontale optie met 40/45/48 Solex/Weber/Dellorto is duur, en duur.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969