5 December 2011, 20:35
@Asterix:
Bedankt voor je ervaring/uitleg hier kan ik wel wat mee.
op turbobricks hebben ze het vaak over carbs van 40/45/48 mm dat is voor dagelijks gebruik dus niet echt handig met verbruik begrijp ik.
deze is dus waarschijnlijk te groot? maar zou die passen?
http://link.marktplaats.nl/504230852
dit is ÃÃn die zou passen??
http://link.marktplaats.nl/505319832
B200/230K inlaat is volgens mij downdraft
B23A is side draft.
Ik denk alleen dat op een b23a inlaat niet 1-2-3 een side draft weber past.
Op een B230K inlaat past wel een downdraft weber (zoals op turbobricks staat en asterix zegt)
Bedankt voor je ervaring/uitleg hier kan ik wel wat mee.
op turbobricks hebben ze het vaak over carbs van 40/45/48 mm dat is voor dagelijks gebruik dus niet echt handig met verbruik begrijp ik.
deze is dus waarschijnlijk te groot? maar zou die passen?
http://link.marktplaats.nl/504230852
dit is ÃÃn die zou passen??
http://link.marktplaats.nl/505319832
DennisvdB schreef:Ik denk dat jij een side-draft moet hebben, een downdraft zit bijvoorbeeld in Porsches en Kevers alsook enkele Fiat's en Alfa's (de IDF's, IDA's en eventueel de ICT)
B200/230K inlaat is volgens mij downdraft
B23A is side draft.
Ik denk alleen dat op een b23a inlaat niet 1-2-3 een side draft weber past.
Op een B230K inlaat past wel een downdraft weber (zoals op turbobricks staat en asterix zegt)