18 December 2012, 23:13
Boele schreef:Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het vervangen van de hulpstuurhuisbus van mijn 1800. Hij stuurde altijd erg zwaar. Ook met onbelaste wielen. Er zat geen speling op de hulpstuurhuisbus. Echter toch maar vervangen voor de zelfgemaakte upgrade bus van POM.Mooie update weer.
...
Vervolgens heb ik het triggerwheel gemonteerd. Deze heb ik nodig voor de ontsteking. Na het lassen heb ik hem samen met het kachelhuis laten poedercoaten. Dit had ik niet gedaan tijdens de restauratie omdat ik het budget moest bewaken.
...
Het stuurhuis wilde ik ook reviseren. Echter staan de merktekens er nog op. Ik vermoed dat hij al eens gereviseerd is. Hij voelt spelingvrij. Dus ik ga alleen de lekkage verhelpen door beide keerringen te vervangen.
Ik ga weer even terugbladeren in je topic naar wat de plannig ook al weer waren voor LPG management en het systeem. Zit er stiekem weleens aan te denken om de 242 ook te voorzien van LPG injectie.