13 November 2011, 20:40
Auto staat weer op m'n oprit!
Precies op tijd want de V70 moest even voor een beurtje en ben dus een auto nodig
.
Wat hebben we uiteindelijk vervangen:
- blok
- stuurbekrachtiging
- radiator
- EGR verwijderd
- nieuwe koppelingsplaten plus lager en drukgroep
- DB riem
- riemen
- oliefilter (op korte termijn weer even een oliebeurtje)
-
Probleem van de benzine was idd de benzineafsluiter. Na gangbaar maken deed deze het weer. Prima dus. Ben benieuwd hoe de 245 zich komende weken gaat houden. Valt me op dat het sturen naar links lichter gaat als naar rechts,...? Wat zou dit kunne zijn? Het is niet veel maar toch. Rijdt trouwens kompleet anders met bekrachtiging
, vooral met maneuvreren.
Merk dat de koppeling erg vroeg oppakt. Komende week zal ik nog wel wat zaken opmerken verwacht ik, dan maar eens even een lijstje maken.
Precies op tijd want de V70 moest even voor een beurtje en ben dus een auto nodig

Wat hebben we uiteindelijk vervangen:
- blok
- stuurbekrachtiging
- radiator
- EGR verwijderd
- nieuwe koppelingsplaten plus lager en drukgroep
- DB riem
- riemen
- oliefilter (op korte termijn weer even een oliebeurtje)
-
Probleem van de benzine was idd de benzineafsluiter. Na gangbaar maken deed deze het weer. Prima dus. Ben benieuwd hoe de 245 zich komende weken gaat houden. Valt me op dat het sturen naar links lichter gaat als naar rechts,...? Wat zou dit kunne zijn? Het is niet veel maar toch. Rijdt trouwens kompleet anders met bekrachtiging

Merk dat de koppeling erg vroeg oppakt. Komende week zal ik nog wel wat zaken opmerken verwacht ik, dan maar eens even een lijstje maken.
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)