27 December 2012, 01:33
Leuk idee. Alleen lijkt de markt erg verzadigd. Wat is het verdienmodel? Een percentage er bovenop?
Hoe weet je zeker dat alle stoelen gelijk zijn? Bv doorgezakte kussens.
Denk ook aan klachtenafhandeling
Ik denk dat er teveel stoelvarianten zijn om series te maken.
Kortom; ik denk dat de winstmarges erg krap worden.
Waarom zou IK het niet kopen voor 500-750euro; voor 800 euro heb ik mijn stoelen laten bekleden met echt leer, en zijn de kussens vernieuwd. Daarom lijkt een overtrek mij te duur.
Realiseer je dat de aantallen laag zijn. Men koopt niet iedere twee jaar een nieuwe set.
Je gedachte is goed. Heb je er al eens aan gedacht om een platform te ontwikkelen waarbij je een Wholesaler wordt die met korting vanwege hoog volume goedkoop kan aanbieden zgn. 'Volvo Youngtimers Upgrades.com.
Samen winst delen kan meer opleveren dan elkaar kapot concurreren.
Hoe weet je zeker dat alle stoelen gelijk zijn? Bv doorgezakte kussens.
Denk ook aan klachtenafhandeling
Ik denk dat er teveel stoelvarianten zijn om series te maken.
Kortom; ik denk dat de winstmarges erg krap worden.
Waarom zou IK het niet kopen voor 500-750euro; voor 800 euro heb ik mijn stoelen laten bekleden met echt leer, en zijn de kussens vernieuwd. Daarom lijkt een overtrek mij te duur.
Realiseer je dat de aantallen laag zijn. Men koopt niet iedere twee jaar een nieuwe set.
Je gedachte is goed. Heb je er al eens aan gedacht om een platform te ontwikkelen waarbij je een Wholesaler wordt die met korting vanwege hoog volume goedkoop kan aanbieden zgn. 'Volvo Youngtimers Upgrades.com.
Samen winst delen kan meer opleveren dan elkaar kapot concurreren.
Groeten, Boele