15 February 2006, 22:31
haha fijn.
Ik heb nog niet zo lang een digi-camera die deze goede kwaliteit kan filmen.
Vorig jaar ben ik een keer met sneeuw de vaalserberg op gereden, de hele parkeerplaats zijdelings, echt super vet en erg leuk, helaas geen filmpjes.
Ik heb nog wel een filmpje van de T5, van 120 tot 180 ofzo. Helaas niets gefilmd toen we licht bergop met kofferbak vol de 230+ (geeikt) hebben aangetikt...
de andere auto's leken wel stil te staan (4 baans!)
die bocht zijdelings, liever niet
al genoeg auto's uit zien vliegen, die lantaarnpalen zijn best stevig....
Met de nieuwe stabilisatoren en wielen lukt het wel om op droog asfalt de boel behoorlijk te laten uitbreken. Helaas geen filmpjes van, vooral de verbaasde winkelende mensen bij de AH waren erg leuk om te zien 8)
Ik heb nog niet zo lang een digi-camera die deze goede kwaliteit kan filmen.
Vorig jaar ben ik een keer met sneeuw de vaalserberg op gereden, de hele parkeerplaats zijdelings, echt super vet en erg leuk, helaas geen filmpjes.
Ik heb nog wel een filmpje van de T5, van 120 tot 180 ofzo. Helaas niets gefilmd toen we licht bergop met kofferbak vol de 230+ (geeikt) hebben aangetikt...
de andere auto's leken wel stil te staan (4 baans!)
die bocht zijdelings, liever niet
al genoeg auto's uit zien vliegen, die lantaarnpalen zijn best stevig....Met de nieuwe stabilisatoren en wielen lukt het wel om op droog asfalt de boel behoorlijk te laten uitbreken. Helaas geen filmpjes van, vooral de verbaasde winkelende mensen bij de AH waren erg leuk om te zien 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni